5 Kasım 2009

Owen & Gerrard


Geçtiğimiz günlerde Liverpool'un kötü gidişinin nedenlerinin başında Xabi Alonso'nun takımdan ayrılmasının çok büyük bir faktör olduğunu açıklamıştı Kaptan Gerrard. Bu görüşünde haksız sayılamaz ama tek nedenin de o olduğunu sanmıyorum..

Bu kez bir başka açıklaması hoşuma gitti Gerrard'ın. Çook eski takım arkadaşı Michael Owen'ı ezeli rakipleri Manchester United'ın kırmızı formasıyla izlemeye alışamadığını açıkladı. 4-4-2 dergisine konuşan Steve-G şunları söyledi : '' Bu çok garip ve doğru görünmüyor. Ben onunla 10 yaşımdan beri Liverpool'un kırmızısıyla oynadım ve dolayısıyla onu United'ın kırmızısıyla izlemek benim için çok zor. Elbette bu onun kullanması gereken bir şanstı ve kişisel olarak ona iyi dileklerimi sunuyorum ama aynı şeyleri Manhester United için söyleyemeyeceğim'' .. Bu sözlere katılmamak mümkün değil bence. Liverpool'un o kadrosu mükemmel isimlerden oluşuyordu. Gerrard,Owen,McManaman,Fowler .. Var mı itirazı olan ??

Hiç yorum yok: