13 Aralık 2009

Fenerbahçe 3-2 Ankaragücü


Yıllardan beri süre gelen birşey var. %90 oranında Galatasaray ne yaparsa o hafta Fenerbahçe'de onu yapardı. Bu senenin ortalarında bu biraz tam tersine dönmüştü ki bu hafta yine oldu. Onun için Galatasaray'ın galibiyetinden sonra biraz rahhattım maç öncesinde. Fena başlamadık esasında maça en azından mücadele bakımından ve Güiza'nın şans asistiyle Alex öne geçirdi. Daha sonra Vassell bitiriciliğini konuşturdu.

Maçtan önce blogda yazmayı düşündüğüm bir konu vardı. Malum 7 futbolcu Trabzonspor maçı öncesi kart sınırındaydı. Emre oynamadığı için 6 kişi. R.Carlos ve Güiza'nın hatta belki Lugano'nun da Christmas öncesi kesin kart göreceğini düşünüyordum. Zaten Kasımpaşa maçını sarı kartsız tamamlamamız eleştirilmişti bi takım hiç mücadele etmez mi diye bu maçta gösterecekleri mücadelede en az 2 kişi cezalı duruma düşer diyordum ama yanıldım. Bir tek R.Carlos cezalı duruma düştü. Zaten onunda sebebi belli ama haklı bir sarı kart görerek son lig maçında elinden geleni yaptı.

2. yarı gelen şok golle A.Gücü öne geçince iki golde de Gökhan'ın hatası olması düşündürücüydü. Dedim heralde sonun başlangıcı olucak ama haftalardan beri tüm Fenerbahçelilerin sahada görmek istediği oyuncu Özer'in Alex'e Alexvari bir pas atması tekrar umutlandırdı bizi. Daum hemen çift forvete dönerek doğru bir iş yaptı. Ve Güiza son sözü söledi.

Güiza için kısa birşey belirtiğim. Eskiden her maçta Güiza'dan gol beklerdim ve maç sonunda hayal kırıklığına uğrardım. Artık bende akıllanmış olsam gerek Güiza'nın oynadığı maçlarda sanki hiç gol atmayacak modunda izliyorum maçları ve o gol atınca şaşırıyorum. Bence herkes böyle izlemeli Güiza'yı gerçekten eğlenceli oluyor.

Son dakikada çizgiden çıkan top goldü ama 2. golde Bilica'ya yapılanda bariz fauldü. A.Gücünde Vassell iyi işler yaptı ve sonradan oyuna giren Konate ve Meye yüreğimizi ağzımıza getirdi. Şimdi önümüzdeki Sheriff maçını bence kazanmalıyız. Her ne kadar garantilemiş olsakta alacağımız galibiyet avrupa galibiyeti olarak yazılacak ülke puanına katkı olacak ne kadar puan o kadar iyidir. Ve son haftaki Trabzon deplasmanıyla takımda bir iyileştirme operasyonu yapılmalı kesinlikle. R.Carlos zaten veda ediyor. İki üç oyuncuyla daha yollar ayrılıp mücadele gücü yüksek özellikle avrupalı oyuncular alınmalı bence.


Hiç yorum yok: