30 Ekim 2010

Böyle Savaşmaya Devam



O forma için biz ölürüz, siz böyle savaşın yeter.. Dün gece takım olarak futbol anlamında çok iyi oynadık. Alex takım defansına yardım etti, Emre yine heryerdeydi, Yobo'yu ise Allah nazarlardan saklasın diyorum. Böyle etkili oynayınca tabiki geride bir iki pozisyon veriyosun ama olsun bu futbola değer. Sercan'ın pozisyonlarında da Volkan'ı tebrik etmek lazım. Her ne kadar Sercan'ın beceriksizlikleri olsa da son haftalarda Volkan baya iyi oynuyor. Takım yine berabere bitirdi maçı ve tabiki biz beraberlik sonunda gidip üçlü çektirmiyoruz ama futbol anlamında benim beğendiğim bir anlayış vardı dün sahada. Bunca eksiğe rağmen çok mücadele ettiler. M.topuz'un da ilk geldiği zamanlardaki panik ve heyecanlı hali gitmişti dün, sakin ve bilerek oynadı. Ama bu maçta yabancı sorunuda yokken Caner yerine A.Santos olmalıydı diyorum. Caner maç içinde insanı kanser edebilen bir futbolcu. Aykut hoca Kazım'ı daha önce alabilse daha iyi olurdu. Ben hala Kazım'dan umudumu kaybetmedim ve takıma çok katkısı olacağını düşünüyorum. Önümüzdeki üç maçtan dokuz puan çıkarırsak bence lideri yakalarız. Bu futbola devam etmek şartıyla tabi..

Hiç yorum yok: